Selecteer een pagina

Backoffice als NPS vliegwiel

12 dec, 2016 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

Backoffice betekent zo veel meer dan alleen het verwerken van administratieve mutaties, fulfillment, het maken van rapportages, et cetera. Een goed en soepel lopende Backoffice heeft impact op de gehele bedrijfsvoering van een organisatie en hiermee ook op de klanttevredenheid! Vraag is dus: hoe kun je de Backoffice inzetten als instrument om de NPS te verhogen?

CustomerFirst vroeg het aan PCS, klik hier voor het interview. Het artikel is ook gepubliceerd in CustomerFirst Magazine, december editie 2016.

Over PCS
Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

Indien u vragen heeft dan kunt u contact opnemen met:

Jeanine Ottenhof
Afdeling Marketing

T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl