Selecteer een pagina

Interview CustomerFirst: Lancering nieuw contactcenter voor de Benelux

7 sep, 2017 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel gaan samen verder als een organisatie. In een interview met CustomerFirst Magazine lichten Mohlad Hassan (CEO van PCS) en Frank Dhooghe (CEO van Mifratel) nader toe hoe deze samenvoeging en partnership tot stand is gekomen.

Het artikel is gepubliceerd in de september editie van CustomerFirst Magazine 2017, maar is tevens via deze link [Artikel PCS-Mifratel CustomerFirst] te downloaden.

Van links naar rechts: Frank Dhooge en Mohlad Hassan:

Over PCS en Mifratel
PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 10 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg en Marokko (offshore).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl