Selecteer een pagina

PCS Journaal: het verhaal achter Qurrent

12 okt, 2017 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

In deze aflevering van het PCS Journaal nemen wij u mee naar Qurrent, een van de groenste energie leveranciers van Nederland. Hierin vertelt Daniel Zwarts, Manager Service & Operations binnen Qurrent, ons meer over het bijzondere verhaal en succes achter Qurrent, dé energiemaatschappij die er naar streeft dat iedereen net zoveel groene energie opwekt als verbruikt.

Dus wil je meer weten over Qurrent óf over wat PCS voor Qurrent uitvoert? Kijk dan zeker deze video!

 

Over PCS en Mifratel
Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 10 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg en Marokko (offshore).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl