Selecteer een pagina

PCS Journaal: Op bezoek bij het Utrecht Medisch Centrum (KWF)

5 jul, 2017 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

Als zakenvriend van het KWF (MVO beleid PCS) mogen wij regelmatig een kijkje nemen achter de schermen. Hiermee krijgen wij beter inzicht (en op een heel persoonlijke manier) hoe de strijd tegen kanker verloopt.

Op woensdag 28 juni jl. heeft PCS op uitnodiging van het KWF een bezoek gebracht aan het Utrecht Medisch Centrum (ook wel UMCC genoemd: Utrecht Medical Cancer Center). Tijdens het bezoek kregen wij een rondleiding door het ziekenhuis en een presentatie over de voortgang in de strijd tegen kanker. In onderstaande video praat Jeanine Ottenhof (medewerker marketing van PCS) u kort bij over de belangrijkste punten uit deze presentatie, waaronder bijvoorbeeld hoeveel sponsorgeld er door de KWF Zakenvrienden is gegeven en welke kankersoorten er momenteel goed en minder goed genezen.

 

Over PCS
Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

Indien u nog vragen heeft over deze videoboodschap of bijvoorbeeld over het MVO beleid van PCS, neemt dan gerust even contact met ons op.

Jeanine Ottenhof
Afdeling Marketing

T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
www.p-c-s.nl