Selecteer een pagina

PCS Journaal: op bezoek bij Dynniq

14 sep, 2017 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

Met onze rubriek ‘PCS Journaal’ nemen wij u mee op reis naar interessante ontwikkelingen binnen de klantcontact branche of sectoren die hieraan verbonden zijn. Deze aflevering neemt Jeanine u mee naar onze klant Dynniq, een high-tech en innovatief bedrijf dat wereldwijd geïntegreerde mobiliteits- en energieoplossingen biedt.

Dynniq houdt zich in Nederland bezig met de uitrol van de ‘slimme meter’, een nieuwe generatie energiemeter die de traditionele meter in onze meterkast gaat vervangen. De meterstanden worden hierbij automatisch doorgestuurd naar de energieleverancier. Wil je meer weten over de slimme meter óf over wat PCS voor Dynniq uitvoert? Kijk dan zeker deze video!

 

Over PCS en Mifratel
PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 10 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg en Marokko (offshore).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl