Selecteer een pagina

Voordelen van outsourcing met PCS

6 feb, 2017 | Blog | 0 Reacties

De laatste jaren is de wereld van het klantcontact in een stroomversnelling terechtgekomen. Niet alleen door de groeiende technische mogelijkheden als webcare en selfservice, ook doordat de consument veel meer verlangt en diens merktrouw afneemt. Ook Nefit/Bosch gaat volop in die ontwikkeling mee.

Customer First Magazine
In CustomerFirst Magazine (2016) legt Rik Visscher, Director Sales Operations van Nefit/Bosch, de strategie wijziging uit waarin het accent is verschoven van producten naar producten en service, met steeds meer de behoeften en vragen van de consument als centraal aandachtspunt. Deze servicegerichte omslag heeft natuurlijk ook impact op de klantcontact strategie. Om dit operationeel in goede banen te leiden heeft Nefit/Bosch klantcontact- en BPO specialist PCS (Proactive Contact Support) ingeschakeld. In het artikel wordt de samenwerking en partnership tussen PCS en Nefit/Bosch nader toegelicht, maar zeker ook de behaalde resultaten. Klik hier voor het volledige artikel.

Over PCS
Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 10 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg en Marokko (offshore).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof
Afdeling Marketing

T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl