Selecteer een pagina

Webcare in de praktijk: het succes van PCS en Nefit/Bosch

12 dec, 2017 | Blog, Nieuws | 0 Reacties

“Met een doordachte webcare-aanpak win je aan naamsbekendheid, efficiency en klanttevredenheid. Volgens Emel Ebecek, webcarespecialist bij Proactive Contact Support (PCS), is het hoog tijd dat organisaties hun webcare professionaliseren. Op verzoek van Nefit, uitvinder van de HR-ketel en toonaangevend aanbieder van duurzame verwarmingsoplossingen, integreerde PCS webcare in het bestaande klantcontactteam waardoor precies de juiste snaar geraakt wordt bij klanten.”

Download hier het hele artikel uit het Customer First Magazine van december 2017: Webcare in de praktijk_PCS-Bosch-Nefit

Over PCS en Mifratel
Het Nederlandse PCS en haar Belgische branchegenoot Mifratel behoren tot 1 contactcenter organisatie. PCS en Mifratel zijn specialisten in excellente klantcontact- en backoffice-oplossingen voor bedrijven en overheden. Wij helpen organisaties met het optimaliseren van online en offline klantcontactprocessen tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid. Onze dienstverlening is gefundeerd op het principe van Customer Lifecycle Management. Dit houdt in dat al onze diensten met elkaar zijn verbonden in de cyclus van het vinden, werven en behouden van klanten. PCS is ISO9001, ISO27001 en PCIDSS gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteitsmanagement- en informatiebeveiliging.

PCS en Mifratel hebben samen c.a. 1600 werknemers en een jaarlijkse omzet van €65MIO. Meer dan 60 klanten verspreid over 15 sectoren worden bediend door klantenteams vanuit 10 locaties verdeeld over Nederland, België, Luxemburg, Bulgarije en Marokko (offshore).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mevrouw Jeanine Ottenhof

Afdeling Marketing
T   036- 310 01 11
E   j.ottenhof@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl